RoSaTour2013.reismee.nl

verslag 27

1 SEPT 2013


VERSLAG 27 Vorder aardig op de terugweg naar huis. Gister in Nevers overnacht naast de Loire. Stond daar met een Turkse fietser op een US fiets, een Duitse op een Koga en een Hillebergtent en een Fransman. Ieder heeft andere bestemmingen. Bij Nevers heb ik de scheiding bereikt tussen zuid en noord Frankrijk hetgeen voor mij een belangrijk punt is afgezien van de 6600Km die ik inmiddels afgelegd heb. Sta nu 63Km noordelijker langs het riviertje de Ardan op een camping van een NLer. Staan bijna ook maar alleen NLers. Ga nog 5 dagen noordelijker en probeer dan met de trein naar huis te gaan ben dan 4 maanden onderweg geweest. Uiteraard houd ik jullie op de hoogte van de thuiskomst en mijn kickdown. Willen jullie voor zover niet gedaan je Email adres achterlaten op deze site zodat ik eenieder ook persoonlijk kan benaderen? Jullie Gerrit

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!