RoSaTour2013.reismee.nl

verslag 28

3 SEPT 2013


VERSLAG 28 Beste volgers, ben de afgelopen dagen flink opgeschoten op mijn weg naar de Knipe.... Ben daarnet de Seine gepasseerd en sta op de camping 200m verderop in Troyes. Kom geen pelgrim meer tegen maar zie veel NL nummerborden hier. Het parcours was vandaag nog even op en neer maar nu begint het glooiende landschap van de streek "Champagne". Het is allemaal niet meer zo schilderachtig als op de vorige 6600km. Het weer is overdag bloedheet maar s’nachts koud hetgeen niet erg is want ik lig met mijn thermospullen in de slaapzak maar als mijn wekker gaat om 5:30 heeft de douw toegeslagen en blijft het koud tot 8:30. Als ik de spullen inpak en mijn tent rond 7 uur er op bind heb ik ijskoude handen gekregen. Pas 2 uur later is het dooie gevoel aan het verdwijnen. Heb fietshandschoenen gekocht maar maakt niet uit. Wijt dit aan de eeltvorming op mijn handen opgedaan de afgelopen 7000km waardoor bloedvaten in de knel zijn gekomen.. Bij kou ga je dit merken. Morgen ga ik eens wat later opstaan en daarna richting Chalons die ik niet helemaal ga bereiken. De volgende dag ga ik met een frisse kop op het station uitzoeken hoe ik terug kan komen naar NL. Jullie vriend Gerrit

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!