RoSaTour2013.reismee.nl

de terugreis

5 SEPT 2013


DE TERUGREIS Beste volgers, ben sinds gisteravond in Chalons en Champagne. Was nog wel wat gezeul over die lange heuvels met oneindige graanvelden. De camping op 70km was niet meer dus nog 28km doortrappen. Vanmorgen lang tot 8 uur doorgeslapen, thee gedronken, naar de Boulanger etc. Voelt als een vakantie zeker als je het heerlijke nazomerweer in aanmerking neemt. Toen na de spits op naar La Gare. Mijn verzoek kwam schijnbaar niet dagelijks voor dus het koste de lokettiste een uur om de beste oplossing aan te dragen. (De rij wachtenden groeide achter me) Voorwaarde van mijn kant was niet terug naar Parijs. Ben nu voorzien van een pakket tickets oftewel veel overstappen. De reis gaat als volgt: vertrek 7 uur, Nancy, Metz, Luxembourg, Brussel, Amsterdam-ZO, Steenwijk aankomst rond 21:30. Steenwijk ga ik op de natuurcamping staan waar mijn beste vriend Maarten Roelofs de volgende dag arriveert. Maarten heb ik 16 jaar geleden leren kennen toen hij (in 1 keer) en ik in episodes verdeeld over 6 jaar naar Nice wandelden. Hij heeft me getriggered toen om ooit eens een maandenlange tocht te gaan maken. Heb vaak tegen hem gezegd mijn tijd komt nog wel hetgeen nu door mijn 4 maanden durende reis gebeurd is. De sessie met Maarten is mijn kickdown wat plaats moet vinden voordat ik mijn lieve vrouw, mijn 2 kinderen en mijn 4 kleinkinderen in de armen sluit Daarna komt na het nomaden leven het (normale?) leven weer terug. Houdt jullie op de hoogte, Pelegrino Gerrit

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!