RoSaTour2013.reismee.nl

Warm onthaal thuis

10 SEPT 2013


Beste volgers,


Ben dit weekend weer teruggekeerd in het warme nest thuis. Mijn lieve vrouw, kinderen en kleinkinderen hebben me een geweldige thuiskomst gegeven met versiering, lekker eten, kado's en veel liefde.


Het voelt ineens allemaal nieuw als je zo lang rondgezworven hebt. Opvallend is ook hoe anders de natuur er uit ziet sinds mei in Fryslan.


Ik wil jullie allemaal bedanken voor de geweldige support die ik door jullie reacties op rosatour heb ervaren. In moeilijke momenten hebben die me er doorheen gesleept. De moelijke momenten waren in Rome en in Santiago toen de mensen die ik onderweg ontmoet had allemaal terugkeerden naar huis. Toch is het bijzonder dat je ook daarna weer fijne mensen ontmoet ook al is het vaak maar voor 1 dag. Heb ontzettend genoten van de derde poot van de driehoek (terugfietsen van Kaap Finisterre naar bijna NL) De heerlijke stilte op het prachtige Franse platteland was bijzonder.Iedere dag kwam ik wel weer fietsers tegen die opweg waren naar het zuiden.


Mijn Koga Worldtraveler fiets heeft zich geweldig gehouden op die 7000km. Zelfs geen lekke band gehad ondanks de vele onverharde wegen en glasresten langs de D wegen. Het profiel op het loopvlak van de achterband is vrijwel geheel weggesleten. Wil ook mijn mecanicien Andre een compliment geven voor de grote beurt voor aanvang van de tocht. Kom daar binnenkort weer voor de grote beurt na de tocht.


Heb al mijn beoogde doelen bereikt en ben daar dankbaar voor. Deze reis zal me altijd ondanks het incident aan het einde positief bijblijven net als de voettocht over de GR5 die ik 15 jaar geleden maakte.


Zal wel enige tijd kosten om weer helemaal "in te tunen" op het normale leven. Mijn lichaam protesteert nu en is nog in de modus om iedere dag een fietsprestatie neer te zetten.


Jullie vriend ex Pelegrino Gerrit

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!