RoSaTour2013.reismee.nl

verslag 2

16 MEI 2013

VERSLAG 2 Schrijf dit verslag op 14 mei terwijl ik lekker op een camping zit in st Goar moest nog een stukje uit het Rijndal klimmen maar het is het waard. Klaterend beekje sappig gras voor de tent en lekker temperatuurtje. Kan weer het e.e.a. opladen want het is een een kleine camping waar niemand iets zal stelen. Vanmorgen Rutger op de trein gezet in Remagen. vind het geweldig dat hij me zover heeft begeleid. Hoeveel vaders en zoon doen dit. Was een mooie trip van Roermond naar Remagen met aan het eind een serieuze klim en een afdaling met veel haarspeldbochten. Tot vanmorgen heeft Rutger me in het gareel gehouden nu moet ik het zelf doen. Heb vanavond eerst maar eens gegeten van hetgeen Rutger me gisteravond toewierp en we gekocht hadden in de supermarkt in Remagen. Onderweg waren we al 2 Romefietsers tegengekomen ik noem ze "de 2 van Tilburg". Ze stonden gisteravond ook op de camping in Remagen. Hun spullen zagen er een stukschoner uit dan die van ons. Metname de fiets van Rutger met aanhanger zaten onder de modder opgelopen op de tocht in de regen langs de Roer. Rutger heeft de aanhanger plus de waterdicbte tas onder de buitendouche gezet in Duren. ikzelf heb de modder aan de achterkant van mijn tassen daarnet verwijderd. Vandaag nog een Romefietser tegengekomen ene Theo. Hij zat te rusten op een bankje en ging vlinders fotograferen wat zijn hobby is. Op deze camping ontbreekt.1 ding WIFI Ga morgen eens een plek zoeken waar wel WIFI is.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!