RoSaTour2013.reismee.nl

verslag 3

16 MEI 2013 DEEL 2

VERSLAG 3 16 MEI Eindelijk WIFI!!! Sta nu op een grote camping in Reilingen . Heb einde middag afscheid genomen van de Rijn en ga nu zuidoost richting bodesee waar ik over 4 dagen aan wil komen. De 2 dagen door het Rijndal waren net als het spreekwoordelijke reisje langs de Rijn met hoogtepunten als DeutscheEck en Loreley. Inmiddels al diverse Romegangers tegengekomen te herkennen aan de wijze van bepakking en merk fiets. Vannacht. In een guesthouse geslapen bij gebrek aan campings. Daar heb ik een Duitse fietser Wolfgang uit Hamburg ontmoet die de ronde van Duitsland fietst waar hij een maand voor gepland heeft. Leuke avond gehad samen en uiteraard wijn uit de streek gedronken. Veel nieuwe woorden geleerd hoop dat dit straks in Italië ook gebeurt. Vanmorgen zijn we samen gefietst tot het punt waar ik de Rijn verliet en Wolfgang de Rijn afzakt tot Basel. Dit stuk van 90km hebben we met grote snelheid afgelegd. Beide een Garmin die het soms niet met elkaar eens waren. Wie het eerst bij de Bodesee is stuurt een SMSje. Ga nu eerst eens even de weblog Facebook en mails lezen. Gr, Gerrit