RoSaTour2013.reismee.nl

verslag 5

22 MEI 2013

VERSLAG 5 Is vandaag 22 mei en ben gisteravond in Oostenrijk aangekomen. Sta op de camping in Bregenz aan de Bodensee. Heeft de hele nacht geregend en het ziet er niet naar uit dat het gaat stoppen vandaag. Hoorde dat er vrijdag sneeuw wordt verwacht boven de 700m. Vandaag heb ik een rustdag en morgen donderdag zie ik wel weer. Als het echt niet gaat dan maar een stuk met de trein door de tunnel. Gister Wolfgang weer ontmoet. Hij doet de ronde van Duitsland en is via Bazel gereden, terwijl ik via de Schwabische alp gereden ben. Mijn route was korter maar veel zwaarder ben nog op 830m geweest. We hadden de avond te voor nog sms contact gehad waar we elkaar vermoedelijk tegen zouden gaan komen. Hij was een uur eerder in Wassenburg en melde na een uur wachten dat hij verder moest 5 minuten later was ik op de locatie, belde hem en hij kwam terugfietsen. Geweldige nieuwe Duitse vriend! Mijn mede Rome gangers heb ik sinds gister niet meer gezien verblijven vermoedelijk op andere campings of vanwege de regen in een guesthouse. Gisteravond is er een jong stel uit Zwitserland neergestreken hij is onderweg naar Istanboel en zij begeleid hem de eerste 5 dagen. Leuke avond gehad onder een afdak bij een oude schuur. Hij heeft zijn fiets zelf gebouwd maar kende Koga en wist zelfs dat IDworx door de fam Gaastra opgezet is. Erg leuk die internationale contacten. Het eea herinnert ook aan de sixties zoals dingen met elkaar delen. Kreeg deze week nog spontaan een energiebom aangeboden van een leuke dame op de fiets onder het motto "radfahrer fur radfahrer". Internet nu in de jeugdherberg kost niets terwijl ik er niet verblijf. Zit nu op 1043km van Dokkum. Gr, Gerrit

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!