RoSaTour2013.reismee.nl

verslag 19

22 JULI 2013


VERSLAG 19 Had gister een misse dag waarbij veel misging maar vandaag was weer perfect. Mijn upsanddowns tonen overeenkomst met de diagrammen van het hoogterelief. GISTER: zondag, was mijn eerste zondag in Spanje maar zag dat alle eventuele winkels dicht waren dus no-food. Bij een nieuw golfcomplex dat niet in mijn boekje stond 8 onnodige km gemaakt met grote stijgingen. Iets van een sandwich gehad in een bar. Toen ik in eindbestemming Berceo aankwam hoorde ik dat de Alberque pas in een volgend dorp was. Ben toen op de camping gaan staan. Ondanks het mes en vork teken waren ze niet van wils iets van eten voor me te maken tenzij ik tot 10 uur s’avonds kon wachten. Heb toen maar een bonte verzameling genomen die nog over was van de lunch in de vitrine. Allemaal verkeerd spul, vet en suiker. Ben vroeg gaan slapen en pas opgestaan toen ik automatisch wakker werd. VANDAAG:maandag tocht verliep volgens plan. In Sto Domingo een grote %supermerkado tegengekomen en meteen van alles ingeslagen fruit, drinken en rijst noodmaaltijd etc. Ben meteen begonnen te eten voor de winkel en onderweg nog 3 maal. In Belorado meteen naar de Albergue waar het reeds druk was en erg leuk ontvangen werd. Zit nu bij het zwembad van de Albergue dit bericht te maken. Vanavond eten we hier gezamenlijk voor 10 euro. Ben nu weer onder pelgrims hetgeen een stuk beter voelt dan op de toeristencampings aan de route. Beste volgers ben nu 5 dagen in Spanje maar nog steeds niet gewend, vond qua fietsen Frankrijk een stuk beter. Zoek mijn motivatie nu vooral in het pelgrimleven en de prachtige binnensteden. Liefs Gerrit p.s. las 15 jaar geleden al over wandelen naar Santiago en ervaar nu zelf de beroemde steden als Burgos en Leon.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!