RoSaTour2013.reismee.nl

verslag 21

30 JULI 2013


VERSLAG 21 is weer zo’n bijzondere plek waar ik beland ben, Portos ongeveer 80km voor SDC. Camping niet mogelijk achter café ondanks boekje. Is dus binnenslapen. Mijn roommate is iemand uit Connectiecut USA 63 jaar jong leuk gesproken over het leven en wat ons bezighoud. Ook hij was door de Hollywood film "the way" op het idee gekomen naar Spanje af te reizen om de Camino te ondergaan. Opm: moet die film ook eens gaan zien als ik ooit terugben. De afgelopen dagen waren ook zeer bijzonder. Na verlaten van het plateau op 900m werden het weer bergen waar ik met Johan 2 gekampeerd heb bij een Albergue op 1150m in Rabanal de Camino. Was erg gezellig, nog stel met dochter uit Oostenrijk ontmoet. De dochter had een minigitaar en heb opnames gemaakt. Het was een klim van 800 hoogtemeters naar Cruz de Fer. Heb daar de ketting van Siem achtergelaten ter waardering voor zijn tocht 10 jaar geleden voor dat hij Parkinson kreeg. Gister Luuk weer ontmoet die ik voor het laatst gezien heb in Burgos. Overigens heb ik ook nog geslapen in een dependance van de universiteit in Leon en in een Albergue in Villafranca. Het is teveel om op te noemen mensen van allerlei nationaliteiten ontmoet waaronder Korea. Mijn oorspronkelijke doelstellingen voor deze monstertocht worden volledig waarheid. Wat betreft het weer heb ik afgelopen dagen ook regen gehad welke begon bij de spectaculaire afdaling van Cruz de Fer maar nu is alles weer "walking on sunshine". Beste volgers, morgen hoop ik aan te komen in Santiago en worstel met de gedachte wat verder nu al mijn reisgenoten terugkeren naar hun homeland. Ben nu al bijna 3 maanden aan het fietsen en heb al mijn doelen bereikt. Graag reactie. Liefs Gerrit

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!